close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כמה זה יוצא לי: איך מתמחרים שירותי ניקיון?

מערכת שורשח חשוון, תשפא26/10/2020

נסביר איך מתמחרים שירותי ניקיון, מה משפיע על העלות הסופית של העבודה וגם, למה חשוב לשים לב בהצעת המחיר? כל התשובות לפניכם

תגיות:
צילום: freepik

אנחנו יכולים לפרט אין סוף אלמנטים שקשורים למקצועיות הניקיון, מכשור מיוחד, חומרים איכותיים וטכניקות ניקיון שלא נראו פה מעולם.

אולם בשורה התחתונה, ברור לנו שלכם הלקוחות מעניינת ברוב המקרים השורה התחתונה, כמה זה הולך לעלות לכם?

במאמר הבא נסביר איך מתמחרים שירותי ניקיון, מה משפיע על העלות הסופית של העבודה וגם, למה חשוב לשים לב בהצעת המחיר? כל התשובות לפניכם.

איך מתמחרים שירותי ניקיון?

תתפלאו, אבל לפני שנפרט את הקריטריונים שמשפיעים על העלות הסופית של העבודה, עליכם לדעת שבשורה התחתונה מה שמעניין את

חברת הניקיון הוא כמה פועלים הם יצטרכו להקצות עבורכם לטובת ניקיון הדירה.

ככל שהחברה תצטרך להקצות לכם יותר עובדים, כל עלות העבודה הסופית תתייקר ולהיפך, ככל שהיא תצטרך להקצות לכם פחות עובדים, כך היא תוכל לספק לכם שירותי ניקיון בזול.

הפרמטר הבא שמשפיע על עלות העבודה הסופית הוא מצב הדירה. במידה ומדובר בניקיון סטנדרטי הכל בסדר, אך במידה ומדובר בניקיון בתים פרטיים לאחר שיפוץ למשל, זה כבר סיפור אחר. במצב כזה, צוות הניקיון יצטרך להתמודד על לכלוך קשה, כתמי צבע וטיח שכמובן הופכים את העבודה למורכבת יותר.

לכן, במידה ועברתם לבית חדש מקבלן שכבר הכניס חברת ניקיון שביצעה את העבודה הראשונית והבסיסית, סביר להניח שכל מה שאתם צריכים זה פינישים והמחיר יהיה בהתאם.

אלמנט חשוב נוסף הוא גודל הדירה וכמות החדרים בה. ככל שהדירה תהיה גדולה יותר, כך לחברת הניקיון יקח יותר זמן לנקות אותה או שלחלופין, כפי שציינו, היא תצטרך להקצות לכם יותר פועלים, מה שישפיע על העלות הסופית של העבודה.

הפרמטר האחרון מתייחס למרכיבי העבודה השונים. עבודת ניקיון סטנדרטית כוללת ניקיון דירה ולא מתייחסת לעבודות הפוליש השונות, כמו ליטוש, פוליש קריסטל, פוליש וקס וסילר. לכן, במידה ואתם זקוקים לעבודת פוליש והברקה, צפו לכך שהמחיר יעלה.

למה חשוב לשים לב בהצעת המחיר?

לפני שאנחנו מתייחסים להצעת המחיר, חשוב לנו לציין שעליכם לדרוש מנציגי החברה להגיע אליכם הביתה לביקור מקדים ולבדוק אצלכם בבית כמה מורכבת הולכת להיות העבודה. כך תוכלו להימנע מהפתעות ועליות מחירים בבית שלכם.

הצעת המחיר צריכה לכלול פירוט של כל הסעיפים השונים של העבודה ולא פחות חשוב, מה היא לא כוללת. במידה והעבודה לא כוללת ניקוי של המרפסות, הכלים הסניטריים והחלונות, אתם צריכים לדעת את זה מראש. במידה והעבודה לא כוללת שום סוג של פוליש, עליכם לדעת זאת מראש.

בררו מראש האם חברת הניקיון מספקת אחריות על העבודה, ואם כן, לכמה זמן ומה היא כוללת. האם צוות הניקיון יחזור במידה ואתם לא מרוצים מהניקיון? מה קורה במידה וצוות הניקיון גרם נזק לרצפה שלכם כתוצאה משימוש בחומרים לא נכונים? ודאו מראש מה המדיניות של החברה בעניין.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה